צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    http://לוצאטו%20לוגו
    צוות לוצאטו

    מועדון הכדורגל הפועל באר שבע, אחד ממועדוני הכדורגל הוותיקים ומפורסמים במדינה לא מהסס לאכוף את זכויותיו ולהגן על קניינו הרוחני מול מפרים.

    בסמוך לזכיית המועדון באליפות המדינה בכדורגל במאי 2016, נודע לקבוצה שמספר עסקים בבאר שבע וברחבי הארץ משווקים ומוכרים מוצרים מזויפים של הקבוצה. לאחר התייעצות עם משרדנו, הקבוצה הפעילה חוקר פרטי שתיעד, בין היתר, רכישת חולצות אליפות מזויפות שכללו את שמו המסחרי ואת סימני המסחר של המועדון. בעקבות פעילות זו, הגישה הקבוצה מספר תביעות לבית המשפט המחוזי בבאר שבע באמצעות משרדנו.

    לאחרונה, בית המשפט פסק פיצויים בסך 200,000 ש״ח לזכותה של הפועל ב״ש בתביעה שהגישה הקבוצה כנגד חנות שמכרה חולצות אליפות מזויפות של הקבוצה, וכן הוציא צווי מניעה קבועים נגד המפרים.

    עם זאת, לפנים משורת הדין, המועדון הסכים שאם עד חודש יולי 2017 ישלם המפר לקבוצה סכום של 30,000 ש״ח, הקבוצה תסכים להעמיד את יתרת סכום הפיצוי כסנקציה עתידית במקרה שהמפר ישוב ויפר את זכויות המועדון. אם הסכום הנ"ל לא ישולם במועד, המועדון יעמיד לפירעון מידי את מלוא סכום פסק הדין.

    בהליך הפרה אחר נקבע סכום פיצוי נוסף לקבוצה בתביעה נגד רשת שמכרה מוצרים מזויפים של הקבוצה בבאר-שבע.

    פסקי דין אלו הם עדות נוספת לכך שבתי המשפט רואים בחומרה הפרה של זכויות קניין רוחני, וששופטים נכונים לפסוק סכומים משמעותיים כנגד מי שגוזל או מנסה להתעשר על-גבם של אחרים.

    מחפשים שירות של עורך דין קניין רוחני? היכנסו וצרו איתנו קשר >>>

    http://לוצאטו%20לוגו
    צוות לוצאטו

    מאמרים רלוונטיים

    צוות קבוצת לוצאטו עונה על שאלות והפעם: אילו זכויות קניין רוחני יש לרשום כדי לקבל הגנה?
    ישנן זכויות קניין רוחני אשר לא יכולות להיווצר ללא הליך בחינה ורישום כגון פטנט וזכות מטפחים.ישנן זכויות קניין רוחני אחרות, אשר כדאי לרשום על מנת לקבל הגנה רחבה ככל הניתן, אך הרישום כאמור אינו מנדטורי....
    קרא עוד...
    איך להגן על הסודות שלך? החשיבות של הסכם סודיות
    הסכם סודיות הינו מסמך חוזי מחייב, הנחתם בין שני צדדים או יותר, שמטרתו הגנה על מידע סודי של אחד או יותר מהצדדים, מפני הפצה, חשיפה או שימוש לא חוקיים במידע.מעבר להגדרה המשפטית היבשה, כדאי לזכור...
    קרא עוד...
    רישיון (LICENSE) ככלי למסחור קניין רוחני
    בתהליך של מסחור קניין רוחני, אנו למעשה מוציאים את נכסי הקניין הרוחני לשוק ויוצרים בעזרתם זרם הכנסות חדש. כך, זכויות קניין רוחני עשויות לספק לבעליהן תועלת מעבר למימוש ישיר של הזכויות, וזאת על ידי שיתוף...
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה