צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    עולם הקניין הרוחני והפטנטים גדוש באתגרים משפטיים הדורשים הבנה משפטית, טכנולוגית ומדעית רחבה ומעמיקה. עם ההתרחבות של העום וההתפתחות של תחום הפטנטים, נכנסו גם בעלי מקצוע בתחום החל מעורך דין קניין רוחני, עורך פטנטים ועוד העומלים בתחום ונותנים שירותים שונים.

    משרדנו, כחלק מקבוצת לוצאטו, עובד בסינרגיה עם פירמת עורכי הפטנטים "לוצאטו את לוצאטו" וביחד אנו מעניקים ללקוחותינו את מלוא השירותים הנדרשים בתחום זה, ברמה המקצועית הטובה ביותר – עורך דין קנין רוחני ופטנטים.
    אנו נעזרים בידע וניסיון רבי שנים, הממצבים את קבוצת לוצאטו בחזית המשפטית, העסקית וטכנולוגית.

    חשוב להבין, כי רישום זכויות הקניין הרוחני מהווה רק את הנדבך הראשון במערך ההגנה של זכויות אלו, וללא אכיפה משפטית נכונה הגנה זו הינה תיאורטית בלבד. מחלקת הקניין הרוחני של משרדנו כוללת עורכי דין קניין רוחני ועורכי פטנטים בעלי ניסיון רב בתחומי המשפט המסחרי בכלל ובתחום הקניין הרוחני בפרט, להם ניסיון רב גם בליטיגציה בתחומים אלה בערכאות השונות.

    עורך דין קניין רוחני ופטנטים

    מהם תחומי העיסוק של עורך דין קניין רוחני ופטנטים?

    משרדנו מעניק ייעוץ וליווי משפטי בכל תחומי הקניין הרוחני לרבות: פטנטים, עיצובים, סימני מסחר,זכויות יוצרים, זכויות מטפחים, וכן בהיבטים הקשורים לעולם זה, כגון: עוולות מסחריות, הסכמים מסחריים ועוד.
    במשרדנו תוכלו למצוא עורך דין קניין רוחני ופטנטים, אנשי משפט בתחום הפטנטים, יועצים מומחים, ליווי מקצועי, אנשי סימן מסחרי ועוד שלל שירותים בתחום עריכת דין קניין רוחני ופטנטים שונים.

    מדוע חשוב שעורך הדין המסחרי שלכם יהיה בעל ידע בקניין רוחני?

    כיום, הקניין הרוחני של יזם או חברה הוא אחד מהנכסים החשובים ביותר שלהם ובין היתר, הנכס שיקבע את מחירה של חברה או עסקה. זוהי הסיבה העיקרית למשל, שבכל עסקה חשובה יגויס עורך דין קניין רוחני המומחה ומתחמה ספציפית בתחום זה.

    מאחר שלרוב הסכם או עסקה לוקחים בחשבון גם את הקניין הרוחני (לרוב מדובר בפטנטים, עיצובים, זכויות יוצרים או סימני מסחר של חברה), יש חשיבות רבה להתנהלות מתוך אסטרטגיה ברורה, אשר תגן על הקניין הרוחני ותשמור על ערכו עבור הלקוח.

    כמו כן, במיוחד בתחילת הדרך, חשוב להיות ערים לצרכים השונים של הלקוח וכן למגבלות החוק והפסיקה (למשל, בחתימה על הסכמי סודיות) כדי להימנע מבעייתיות בהגנה עתידית על הקניין הרוחני.

    כל הסוגיות הללו אינן סוגיות אינטואיטיביות בהכרח, ולכן חשוב שעין בעלת ניסיון תדע לבחון את הסיטואציה העסקית ולספק עצה שלעיתים תחסוך ללקוח (או בהיעדרה: תעלה ללקוח), כסף רב.

    עורך דין קניין רוחניופטנטים בעל ידע כפול – הן במשפט מסחרי והן בקניין רוחני – חוסך ללקוח את הצורך בייעוץ כפול משני עורכי דין שונים ועל כן יתרונו ברור.

    מהי המומחיות הנדרשת של עורך דין קניין רוחני העוסק בפטנטים?

    על מנת לתת שירות כולל ללקוח, עורך דין קניין רוחני צריך להיות בעל ידע רב ונדרשת מומחיות גבוהה בתחומים רבים ומגוונים, לרבות:

    · בניית אסטרטגיית הגנה עבור הקניין הרוחני, באופן הצופה פני עתיד והתרחשויות אפשריות (כגון תביעות הפרה)

    · ליטיגציית קניין רוחני

    · מתן ליווי וייעוץ שוטף בהתנהלות העסקית בדגש על שמירת ערכו של הקניין הרוחני – עורך דין קניין רוחני

    · רישום זכויות קניין רוחני – באופן המתאים ביותר לצורכי הלקוח

    · ניסוח הסכמים כגון הסכמי סודיות, הסכמי השקעה ועוד

    · בניית מדיניות פרטיות ותקנון שימוש לאתרים

    · עבודה שוטפת מול המכס במטרה לסייע בתפיסת סחורות מזויפות, איתור זייפנים, הגשת תביעות וניסוח הסכמי פשרה

    · כתיבת מכתבי התראה ומענה להם

    · ניהול משא ומתן בתחומים המסחריים, לרבות בנוגע לזכויות הקניין הרוחני.

    כמו כן, משרדנו מעניק תמיכה משפטית הן בדיני המשפט המסחרי והן בדיני הקניין הרוחני, לצד מתן חוות דעת, ניסוח וליווי הסכמים בעלי תוכן טכנולוגי, טיפול בהליכים משפטיים בקשר לתביעות הפרה ובעלות בזכויות קניין רוחני, גניבת עין, ועשיית עושר ולא במשפט, וכן בענייני מכס הנוגעים לאכיפת זכויות בסימני מסחר רשומים.

    http://לוצאטו%20לוגו
    צוות לוצאטו
    http://לוצאטו%20לוגו
    צוות לוצאטו

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה