צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    http://לוצאטו%20לוגו
    צוות לוצאטו

    ישנן מספר פעולות שלא יחשבו כהפרת זכות יוצרים, גם אם יעשו ללא רשותו של בעל הזכות ולעיתים אף ללא תשלום תמורה. נפרט את הפעולות הרלוונטיות ביותר, אך נזכיר כי בכל מקרה של ספק מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי:

    1.  שימוש הוגן למטרות לימוד עצמי, מחקר, ביקורת, סקירה, דיווח עיתונאי, הבאת מובאות או הוראה ובחינה על ידי מוסד חינוכי, או כל שימוש שמקיים תנאים ששר המשפטים קבע שבהתקיימם השימוש הוגן. חשוב לדעת: הקביעה שהשימוש הוגן אינה אוטומטית. אם השאלה האם שימוש הוגן תגיע לפתחו של בית המשפט, היא תיבחן לפי מטרת ואופי השימוש, היקף השימוש ביחס ליצירה, השפעת השימוש על ערכה של היצירה והשוק הפוטנציאלי שלה. דוגמה: בעוד שפרסום תמונה לשם הבעת ביקורת על התמונה יכול להיחשב לשימוש הוגן למטרת ביקורת, פרסום סרט באורך מלא לשם הבעת ביקורת כנראה שלא ייחשב להוגן.
    2.  שימוש אגבי ביצירה – שימוש ביצירה אחרת כבדרך אגב, בתוך יצירת צילום, יצירה קולנועית, או בתקליט. חשוב לדעת: הכללה מכוונת של יצירה מוזיקלית (לרבות מילים נלוות אליה, או של תקליט שהיא טבועה בו) ביצירה אחרת – לא תיחשב כשימוש אגבי. דוגמה: צילום יצירת אומנות התלויה על קיר בצורה אגבית ולא ממוקדת תוך צילום סרט.
    3.  שידור או העתקה של יצירה הממוקמת במקום ציבורי – על ידי צילום, שרטוט או תיאור חזותי דומה, של יצירה מתחום אדריכלות, פיסול או אומנות שימושית – אם היצירה ממוקמת בקביעות במקום ציבורי.
    4.  העתקה של תוכנת מחשב או עשיית יצירה נגזרת ממנה.
    http://לוצאטו%20לוגו
    צוות לוצאטו

    מאמרים רלוונטיים

    צוות קבוצת לוצאטו עונה על שאלות והפעם: אילו זכויות קניין רוחני יש לרשום כדי לקבל הגנה?
    ישנן זכויות קניין רוחני אשר לא יכולות להיווצר ללא הליך בחינה ורישום כגון פטנט וזכות מטפחים.ישנן זכויות קניין רוחני אחרות, אשר כדאי לרשום על מנת לקבל הגנה רחבה ככל הניתן, אך הרישום כאמור אינו מנדטורי....
    קרא עוד...
    איך להגן על הסודות שלך? החשיבות של הסכם סודיות
    הסכם סודיות הינו מסמך חוזי מחייב, הנחתם בין שני צדדים או יותר, שמטרתו הגנה על מידע סודי של אחד או יותר מהצדדים, מפני הפצה, חשיפה או שימוש לא חוקיים במידע.מעבר להגדרה המשפטית היבשה, כדאי לזכור...
    קרא עוד...
    רישיון (LICENSE) ככלי למסחור קניין רוחני
    בתהליך של מסחור קניין רוחני, אנו למעשה מוציאים את נכסי הקניין הרוחני לשוק ויוצרים בעזרתם זרם הכנסות חדש. כך, זכויות קניין רוחני עשויות לספק לבעליהן תועלת מעבר למימוש ישיר של הזכויות, וזאת על ידי שיתוף...
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה