צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תחומי עיסוק

    ייעוץ למשקיעים ובדיקות נאותות

    השקעה במיזם טכנולוגי היא התחייבות בסיכון גבוה. 

    לעיתים, גם לאחר שהשקיעו זמן וכסף בבדיקת הטכנולוגיה, משקיעים ניצבים מול חוות דעת סותרות שחוברו על-ידי גורמים חסרי ניסיון וחסרי יכולת לספק חוות דעת ברורות ברמה הנדרשת לקבלת החלטות בסיטואציה עסקית ספציפית. לעיתים, משקיעים אף מקבלים לידיהם חוות דעת מוטעות, שממליצות להם לא להשקיע בטכנולוגיה מסוימת, מה שגורם להם להחמיץ הזדמנויות יקרות ערך.

    מזה שנים, משרדנו מלווה משקיעים ומייעץ להם בתהליך קבלת ההחלטות בכל הקשור לאפשרויות השקעה בחברות ובמיזמים שונים, החל ממשימת הייעוץ ה"פשוטה" בכל הנוגע להסכם מסחרי ספציפי, ועד לייעוץ משפטי וטכנולוגי מקיף בתהליך בדיקת נאותות.

    במסגרת בדיקותינו אנו סוקרים, בין היתר, את מסמכי החברה ואת תקינותם, את התנהלות החברה, ההסכמים עם עובדיה, ספקיה וגופים חיצוניים ועוד, וכן מסמכים הקשורים לפרויקטים ספציפיים החשובים למשקיעים. סוג זה של יעוץ ובדיקת נאותות מחייב את הצוות המקצועי המעורב להיות מנוסה ובקיא הן בתחומי המשפט והן בתחומי הטכנולוגיה.

    משרדנו מרכיב את הצוות המתאים והמיומן ביותר עבור כל לקוח וכל תיק. בחלק מהמקרים נדרשת בדיקה מעמיקה של נכסי הקניין הרוחני של החברה, וצוות מיוחד, המורכב מעורכי דין ועורכי פטנטים מפירמת עורכי הפטנטים בקבוצה מוקם על מנת לספק ייעוץ מקיף ללקוחות בתחום הטכנולוגי, המשפטי והמסחרי.

    שאלות נפוצות

    מדוע חשוב לבצע בדיקת נאותות לפני שמשקיעים במיזם?

    בדיקת נאותות נועדה לחשוף פגמים וליקויים בהיבטים השונים של מסד המיזם ופעילויותיו, אשר להם עשויות להיות השלכות מהותיות על שוויו של המיזם, סיכויי הצמיחה שלו וחשיפת המשקיע לסיכונים עסקיים, פיננסיים ומשפטיים עם השלמת עסקת ההשקעה.

    מה כוללת בדיקת נאותות?

    בדיקת נאותות כרוכה באופן אופייני בבדיקה, ניתוח והערכה מקצועיים של היבטי קניין רוחני, כספים, מיסוי, התקשרויות חוזיות פנימיות וחיצוניות, חשיפה לסיכוני הליכים משפטיים, ציות לרגולציה, ממשל תאגידי, רישום והתאגדות של מיזם המטרה ופעילויותיו העסקיות.  בדיקה שכזו תכסה מסמכים ורישומים רלוונטיים וכן אישורי בעלי תפקיד במיזם המטרה אשר יונפקו על פי דרישה בנושאים מסוימים.

    מדוע חשוב לקבל תמונת מצב ברורה של הקניין הרוחני של מיזם לפני שמשקיעים בו?

    לעיתים קרובות, ובפרט כשהדברים נוגעים למיזמים מבוססי טכנולוגיה בשלביהם המוקדמים, קניין רוחני מהווה את הגורם החשוב ביותר בקביעת שוויו של המיזם וסיכויי צמיחתו העתידיים. לפיכך, לפגמים וליקויים מהותיים בנכסי הקניין הרוחני של המיזם עשויה להיות השלכה משמעותית על התנאים הרצויים וייתכן אף על עצם כדאיות של עסקת ההשקעה האפשרית.  

    מאמרים רלוונטיים

    איך להגן על הסודות שלך? החשיבות של הסכם סודיות
    הסכם סודיות הינו מסמך חוזי מחייב, הנחתם בין שני צדדים או יותר, שמטרתו הגנה על מידע סודי של אחד או יותר מהצדדים, מפני הפצה, חשיפה או שימוש לא חוקיים במידע.מעבר להגדרה המשפטית היבשה, כדאי לזכור...
    קרא עוד...
    "לחיות את החזון" הפודקסאט של ד"ר אסתר לוצאטו ברדיוס 100FM על טכנולוגיה, אנשים וחברה. לפרקים המלאים:
    האזינו לכל הפרקים של "לחיות את החזון" - הפודקאסט של ד"ר אסתר לוצאטו ברדיוס 100FM.הפודקאסט עוסק באנשים שעומדים מאחורי יוזמות טכנולוגיות שהשפיעו על החברה או על סקטורים מסוימים, ושינו את חייהם ויתמקד ב"אני מאמין" של היזמים שהצליחו להגיע לחזון שלהם, באמצעות פיתוחים טכנולוגים, או בהגשמת מטרות חברתיות בעזרת טכנולוגיה. .
    קרא עוד...
    עורך דין מסחרי – תפקידו ותרומתו לחברה
    תפקידו של עורך דין מסחרי אינו מתמצה בעריכת ובדיקת מסמכים משפטיים. תרומתו של עורך דין מסחרי לחברה עשויה להיות מרכזית בגיבוש ויישום מדיניותה העסקית של החברה הן במישור הטקטי והן האסטרטגי. על מנת לדייק בבחירת...
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה