צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    משפט מסחרי

    עולם המשפט המסחרי הינו עולם סבוך ומקצועי המצריך רמה גבוה של בקיאות, ניסיון ושליטה בפרטים ועל כן חשוב לפנות לעו"ד המתמחה בתחום.

    המחלקה המסחרית של משרדנו מעניקה ליווי שוטף ומקצועי בתחומי המשפט המסחרי והבינלאומי על כל היבטיו ועובדת בשיתוף פעולה עם המשרדים המובילים בעולם במשפט מסחרי, תוך עבודה שוטפת וצמודה עם הלקוח על מנת להתאים את הטיפול המשפטי לצרכיו היומיומיים והמשתנים.

    עורכי הדין שלנו, כחלק מקבוצת לוצאטו, עובדים בסינרגיה עם יתר חברות הקבוצה בתחומים רבים ומגוונים, כגון מסחור טכנולוגיות וקניין רוחני בזירה הבינלאומית, תוך התייחסות ספציפית לתחומים הבאים:

    היי-טק והון סיכון

    עולם ההיי-טק הינו עולם בעל כללי משחק ייחודיים, ועל כן יש צורך בליווי מקצועי ברוב שלבי החיים של מיזם או השקעה.

    משרדנו מעניק ייעוץ משפטי שוטף לחברות היי-טק וטכנולוגיה בארץ ובעולם, לרבות מתן ייעוץ משפטי וחוות דעת בכל ההיבטים הנוגעים לתעשיות ההיי-טק והון הסיכון, וכן טיפול בסוגיות ספציפיות כגון מבנה הון החברה, מימון, קניין רוחני, טכנולוגיה ועוד.

    משרדנו, ביחד עם חברות נוספות בקבוצת לוצאטו, עוזר ליזמים בתחילת דרכם להתנהל נכון בכל הנוגע לצעדיהם הראשונים בתחום ועיצוב אסטרטגיה לטווח ארוך, לרבות בנוגע לקניין הרוחני של חברות.

    דיני חברות ותאגידים

    משרדנו מעניק ייעוץ משפטי שוטף לחברות, ליזמים ולמשקיעים פרטיים, תוך ייצוג וליווי החברה ו/או המשקיעים בחברות הללו, החל משלביה הראשונים של החברה דרך רישום והקמת החברה, הכנת הסכמי מייסדים ובעלי מניות, ועד ייצוג בהסכמי השקעה וניהול משא ומתן על מסמכי העסקה, ניהול עסקאות מיזוג ורכישה וכן ביצוע הליכי בדיקת נאותות (Due Diligence).

    הסכמים מסחריים

    הסכם מסחרי טוב הוא תולדה של ניסיון במשפט מסחרי ביחד עם יכולת לצפות תרחישים אפשריים בעתיד. לצוות עורכי הדין שלנו ניסיון רב בטיפול בהסכמים מסחריים מורכבים בסביבה הבינלאומית, כגון הסכמי רישיון, הסכמי שיתוף טכנולוגיה, הסכמי תיווך, הסכמי שכירות, הסכמי אספקה, הסכמי פיתוח, הסכמי אופציות, הסכמי סוכנות, הסכמי ייצור ועוד. והכל בהתאם לצורכי הלקוח הספציפי.

    חברות זרות

    למשרדנו ניסיון רב בזירה המשפטית הבינלאומית ופעילותו חולשת על פני הגלובוס.
    בהתאם לכך, משרדנו מעניק ייעוץ בכל הנוגע לפעילות מסחרית-עסקית בשוק הישראלי, תוך התאמה לדין המקומי ולצרכי החברה עצמה. כמו כן משרדנו מסייע ללקוחות ישראליים בהקמת חברות זרות בשוק הבינלאומי, תוך עבודה צמודה עם המשרדים המובילים בעולם בתחומים השונים, לרבות משפט מסחרי וקניין רוחני.

    קניין רוחני

    קניין רוחני הוא תחום המשיק לתחומי המשפט המסחרי. משרדנו, בשיתוף עם משרד עורכי הפטנטים בקבוצתנו, נותן ייעוץ מקצועי ומשלים, אשר צופה פני עתיד לחברה או יזמים – כך שבעזרת בנייה נכונה יכול להיחסך ללקוח כסף רב בעתיד –  גם כתוצאה מהגנה ניאותה על זכויותיו בהסכמים וגם כתוצאה מקיום מדיניות קניין רוחני אשר תמנע תביעות עתידיות, העלולות להסתכם בסכומים גבוהים.

    ליטיגציה מסחרית

    עורכי הדין שלנו מייצגים לקוחות רבים ומגוונים ובהם חברות ישראליות מובילות וחברות בינלאומיות בערכאות השונות של בתי המשפט והרשויות השונות בישראל, בדגש על ליטיגציה מסחרית מורכבת.

    צוות מחלקת הליטיגציה המסחרית של משרדנו מתאפיין במקצוענות בלתי מתפשרת, בהבנה עמוקה של משפט מסחרי ובמחשבה יצירתית ומקורית. לצוות המקצועי ניסיון רב בהופעה בבתי המשפט בכל הערכאות, וכן בעניינים בהם מתעוררות סוגיות בינלאומיות (Cross-Border Litigation). כמו כן, למשרדנו ניסיון רב גם בניהול סכסוכים מורכבים מחוץ לכותלי בית המשפט, לרבות בהליכי בוררות וגישור.

    משרדנו מתמחה בהענקת פתרונות מגוונים שמטרתם למנוע נקיטת הליכים משפטיים, במקרים המתאימים וניעזרים בתהליכים של בוררות, גישור עסקי וכדומה.

    עבודת צוות הליטיגציה נעשית תוך סיעור מוחות והפרייה הדדית, הן בין אנשי הצוות לבין עצמם והן עם צוותים אחרים במשרד ובקבוצה, הכל על מנת לייצר את הפתרונות האפקטיביים ביותר עבור לקוחותינו.

    שאלות ותשובות נפוצות

    מה הוא תחום הליטיגציה?

    ליטיגציה היא אומנות הטיעון בבית המשפט ורשויות המשפט השונות, שיש בסמכותן לקיים דיונים משפטיים. ישנם סוגים שונים של ליטיגציה למשל – אזרחית, מסחרית ופלילית.
    עורך דין המומחה לתחום הליטיגציה, מייצג את לקוחותיו בבתי משפט או ערכאה שיפוטית אחרת, במטרה לשכנע את השופט או הפוסק לטובת טיעוני הלקוח.

    מה הן הדרכים הנוספות לפתרון סכסוכים?

    מלבד ליטיגציה בבית המשפט או בפני רשויות מוסמכות אחרות, יש דרכים נוספות ליישוב סכסוך, שיכולות להיות מהירות יותר, זולות יותר ולפעמים יעילות יותר.
    שתי דרכים בולטות ליישוב סכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט הן בוררות וגישור.
    ככל שיש הסכמה בין הצדדים להעביר את ההליך לבוררות, ההליך מתקיים בפני בורר, שלא חייב להיות עורך דין במקצועו. כל אדם יכול להיות בורר, אך מומלץ לבחור בורר עם זיקה וניסיון לעניין שבנידון. פסק הבורר מחייב את הצדדים כפסק דין של בית המשפט.
    הליך גישור הינו הליך גמיש יותר, ומטרתו לקיים דיון פתוח בין הצדדים ברוח טובה, כאשר המגשר מנסה להביא להסכמות בין הצדדים. המגשר הינו איש מקצוע ניטרלי ובלתי תלוי, שאינו צריך להיות בורר, שופט או עו"ד אך רצוי שיהיה לו ניסיון והסמכה בתחום.
    פיתרון שיושג בגישור יהיה בהסכמת הצדדים בניגוד לפסק דין של בית משפט או פסק בורר.

    איך כדאי לבחור עורך דין מומחה לליטיגציה?

    ליטיגציה הינה אומנות של ממש, וליטיגטור טוב חייב להיות בעל שילוב ייחודי של תכונות כגון כוח שכנוע, קור-רוח, יכולת אלתור, אמינות, כריזמה, יצירתיות, גמישות ויכולת בין-אישית טובה, והוא צריך להיות גם בעל ניסיון, כדי להביא לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.
    הפרמטר החשוב הראשון בבחירת ליטיגטור הוא הניסיון ותחום ההתמחות של עורך הדין. לדוגמה, ליטיגציה בקניין רוחני מחייבת ניסיון רלוונטי עם הדינים והתחומים הנוגעים לנושאים עליהם ידונו בבית המשפט או ברשות הפטנטים.
    פרמטר שני וחשוב לא פחות הוא הכימיה שבין עורך הדין ללקוח, מאחר שאלה יחסי אמון ותחושת הנוחות והביטחון של הלקוח היא חשובה להצלחת ההליך.

    מה הערך המוסף של אנשי מקצוע נוספים, כגון עורכי הפטנטים, בהליך ליטיגציה?

    מאחר שליטיגציה יכולה לערב מספר רב של תחומי עיסוק, לצוות המטפל בתיק נדרשת מומחיות רב תחומית.
    כאשר מדובר בתיק הנוגע לקניין רוחני, ישנה חשיבות קריטית ליכולת של הצוות לנתח את המקרים, שלעיתים קרובות הם מורכבים מבחינה טכנולוגית ומדעית.
    זו הסיבה, שמשרדנו עובד באופן צמוד עם עורכי הפטנטים של קבוצת לוצאטו, שמלווים במקרים רבים את הלקוח מהיום הראשון בו נרשמו הזכויות השונות, ולכן יש להם היכרות אינטימית עם הצוות והאמצאה, העיצוב או הפיתוחים.
    צוות המשלב ליטיגטורים ועורכי פטנטים מנוסים – מאפשר לנו לתת שירות מקיף, עמוק ומקצועי גם בתיקים המורכבים ביותר.

    http://לוצאטו%20לוגו
    צוות לוצאטו
    http://לוצאטו%20לוגו
    צוות לוצאטו

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה